Szanowni Państwo!

Pragniemy poinformować, iż w trosce o komfort pracy jako Partner Comarch udostępniamy na naszej stronie Państwu szereg pomocnych wskazówek w korzystaniu z oprogramowania Comarch.

Comarch Asysta

Comarch Asysta to pakiet korzyści, które otrzymuje Klient na okres jednego roku, przy zakupie oprogramowania do zarządzania Comarch. Po tym okresie istnieje możliwość przedłużenia Comarch Asysta na kolejny rok i korzystania ze specjalnych przywilejów dostępnych wyłącznie dla użytkowników Comarch.


Adresy e-mail pomocne w kontaktach

Klub Klienta

Klub Klienta to biznesowy program lojalnościowy, pozwalający na czerpanie dodatkowych korzyści z użytkowania systemów do zarządzania Comarch.

Każde zakupy Uczestnika programu są premiowane punktami w Klubie Klienta, które w każdej chwili mogą być wymienione na atrakcyjne nagrody, w tym rabaty na oprogramowanie Comarch. Aby dołączyć do Klubu Klienta wystarczy przesłać zgłoszenie na adres klubklienta@comarch.pl.

Zapraszamy Państwa do włączenia się w budowanie Społeczności Klientów Comarch i korzystania ze specjalnie przygotowanych dla naszych Klubowiczów ofert. Więcej na www.erp.comarch.pl/klienci

Certyfikat Rejestracji Oprogramowania  

Na Certyfikacie Rejestracji Oprogramowania znajdziecie Państwo numery ID oraz PIN, niezbędne do:

• połączenia się oraz uzyskania pomocy Działu Wsparcia Klienta Comarch oraz dane Partnera Comarch do którego są Państwo przypisani.

• uzyskania dostępu do Indywidualnych Stron Klientów Comarch, zamieszczonych pod adresem www.erp.comarch.pl/klienci

Jeżeli nie znają lub nie pamiętają Państwo numeru ID i PIN prosimy o kontakt telefoniczny 12 681-43-00 wew. 1, bądź bezpośrednio z Partnerem Comarch: 695 267 584, 695 267 689.

W przypadku rozbudowy instalacji o kolejne stanowiska, dodatkowe moduły lub zakup upgrade’u oprogramowania, zapraszamy do kontaktu z nami: biuro@arkary.pl

Comarch Optima


Dziękujemy za zainteresowanie ofertą Comarch.
Aby skontaktować się z nami, prosimy o wypełnienie poniższego formularza.

*Wysyłając zgłoszenie wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną od F.H-U. ARKARY

Gwarancja na oprogramowanie i Comarch Asysta to:

• dostęp do najnowszych wersji naszych programów, które są aktualizowane pod względem nowych przepisów prawnych oraz nowych funkcjonalności,

• prawo do korzystania z telefonicznej pomocy merytorycznej i technicznej naszych konsultantów,

• dostęp do bazy wiedzy na Indywidualnych Stronach Klientów, zawierającej użyteczne informacje na temat oprogramowania,

• wsparcie merytoryczne ze strony Partnera Comarch.

Indywidualne Strony Klientów

Indywidualne Strony Klientów to obszar zawierający zestaw pomocy przydatnych w codziennej pracy, dostępny wyłącznie dla użytkowników oprogramowania do zarządzania Comarch.


Indywidualne Strony Klientów umożliwiają:

• korzystanie z materiałów dotyczących zakupionego przez Klienta oprogramowania (filmy instruktażowe, podręczniki, ćwiczenia, biuletyny, odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania),

• korzystanie z forum dyskusyjnego,

• zgłaszanie pytań merytorycznych i technicznych w sprawie produktów,

• dostęp do informacji związanych z posiadanym oprogramowaniem, w tym: wykaz posiadanych instalacji, informacja o dacie ich ważności, kontakt do firmy partnerskiej.

Dostęp do stron jest możliwy po zalogowaniu się na stronie www.erp.comarch.pl/klienci.

Numery ID i PIN niezbędne do zalogowania się na stronie dostępne są na Certyfikacie Rejestracji Oprogramowania.


Filmy instruktażowe

Na Indywidualnych Stronach Klientów są dostępne filmy instruktażowe, pozwalające na szybkie zapoznanie się z możliwościami zakupionego systemu. Znajdziecie tu Państwo zarówno prezentację instalacji programu, jak również filmy pokazujące obsługę konkretnych modułów.

FAQ

Praktyczną pomoc w codziennym korzystaniu z oprogramowania zapewni Państwu obszar Najczęściej Zadawanych Pytań – FAQ – dostępny na Indywidualnych Stronach Klienta. Znajdziecie tu Państwo odpowiedzi na wiele kwestii związanych z posiadanym oprogramowaniem.

F1

W trakcie pracy z programami do zarządzania Comarch, można w łatwy sposób wywołać pomoc kontekstową. Wciśnięcie klawisza F1 powoduje otwarcie okna pomocy ściśle związanej z aktualnie otwartą zakładką w programie.

Forum dyskusyjne

Na www.erp.comarch.pl/klienci dostępne jest forum dyskusyjne, pozwalające na wymianę informacji między użytkownikami systemów Comarch. Zachęcamy do brania aktywnego udziału w interaktywnych dyskusjach toczących się na forum.

Newslettery Comarch

Newslettery Comarch to bezpośredni dostęp do najświeższych informacji o nowych wersjach oprogramowania, funkcjonalnościach w programach i aktualnych promocjach. Jako Klienci Comarch będziecie Państwo na bieżąco otrzymywać najważniejsze informacje, bezpośrednio na swoją skrzynkę pocztową.