Mobile Kierownik Sprzedaży to rozwiązanie umożliwiające zarządzanie pracownikami mobilnymi oraz osiągniętą przez nich sprzedażą z poziomu jednej aplikacji. Sprawdź jak łatwo można monitorować efekty pracy oraz zarządzać pracownikami działu sprzedaży.

Kierownik Sprzedaży to aplikacja dla dyrektorów i kierowników sprzedaży umożliwiająca sprawne zarządzanie pracownikami mobilnymi na dowolnym urządzeniu, w dowolnym miejscu poprzez:

  • szybki sposób planowania, przeplanowywania, potwierdzania i odrzucania działań pracownikom,
  • optymalizacja tras, podczas planowania działań,
  • podgląd działań wykonanych przez pracowników w Comarch ERP Mobile Sprzedaż,
  • możliwość sprawdzenia aktualnego położenia pracowników oraz analizy zarejestrowanych przez nich tras,
  • dodawanie i edytowanie znaczników (statusów pracy), wymaganych do raportowania pracy pracowników,
  • sprawną komunikację z pracownikami oraz możliwość przekazywania pilnych wiadomości,
  • zarządzanie rejonami, pracownikami oraz kontrahentami.


Comarch Mobile Cennik  KOMPIX Koszalin - mobilne systemy sprzeday

Sprzedaż to aplikacja dla przedstawicieli handlowych oraz pracowników mobilnych pracujących w terenie, którzy większość czasu spędzają w delegacjach i w siedzibie klienta.

Przekonaj się jak aplikacja mobilna wspomaga codzienną pracę przedstawicieli handlowych.


Sprzedaż to aplikacja oferująca szeroki wachlarz funkcjonalności usprawniających pracę przedstawicieli handlowych przede wszystkim poprzez:

  • dostęp do pełnej historii transakcji, płatności i kontaktów z Klientem,
  • przeprowadzenie transakcji sprzedaży typu preselling (przyjmowanie zamówień i ofert u klienta), a także szybkiej ich realizacji po stronie magazynu, przy wsparciu aplikacji Comarch WMS Magazynier
  • przeprowadzenie transakcji sprzedaży typu vanselling (realizacja transakcji sprzedaży u klienta), poprzez wystawienie faktur, paragonów lub wydań zewnętrznych z drukowaniem lub fiskalizacją dokumentów,
  • drukowanie dokumentów na mobilnych drukarkach termicznych lub z podpisem klienta na drukarkach laserowych,
  • wysyłanie plików PDF z wydrukami dokumentów,
  • skuteczne planowanie i realizowanie wizyt handlowych, z wykorzystaniem wzorców wizyt definiowanych w systemie Comarch ERP XL oraz intuicyjnego Terminarza,
  • wykorzystanie różnych typów elementów wizyt handlowych, co umożliwia zastosowanie aplikacji praktycznie w każdej branży,
  • rejestrowanie spotkań i kontaktów telefonicznych dostarczając tym samym pełnej informacji do centrali o wszystkich działaniach podjętych z klientami,
  • realizację działań zaplanowanych przez kierownika w Comarch ERP Mobile Kierownik Sprzedaży
  • rejestrowanie tras przejazdów oraz wykorzystania komunikatora do kontaktu między pracownikami,
  • planowanie nowych oraz przeglądanie już zrealizowanych działań w aplikacji dostępnej na dowolnym urządzeniu przez przeglądarkę.


Wysze ceny za Comarch HRM od 1 lipca 2019

Comarch ERP e-Pracownik to aplikacja do zarządzania m.in. czasem pracy i urlopami, współpracująca z modułem kadrowo-płacowym w Comarch ERP Optima, Comarch ERP XL oraz Comarch ERP Altum.

Z aplikacji Comarch ERP e-Pracownik można korzystać na komputerze, laptopie, tablecie oraz smartfonie. Program dynamicznie dopasowuje się do rozmiaru ekranu urządzenia, na którym jest wyświetlany.

Comarch ERP e-Pracownik może być zainstalowany na lokalnym komputerze Użytkownika lub w modelu usługowym w chmurze Comarch.

e-Pracownik to:

  • rejestracja nieobecności – planowanie i zatwierdzanie urlopów wypoczynkowych,
  • funkcja e-nieobecności – czyli możliwość odnotowania przez pracownika nieobecności o charakterze ogólnym, która po dostarczeniu odpowiednich dokumentów zostanie zmieniona z poziomu programu kadrowo-płacowego na np. zwolnienie chorobowe,
  • planowanie i potwierdzanie wyjazdów służbowych (delegacje),
  • powiadomienie mailowe o zaplanowaniu urlopu, e-nieobecności i delegacji oraz o ich zatwierdzeniu,
  • dostęp do przygotowanych w programie kadrowo-płacowym wydruków (np. kwitków wypłat, PIT-ów),
  • operacje związane z czasem pracy pracownika - odnotowania rzeczywistego czasu pracy według kalendarza, zestawienia lub obecności,
  • osobisty pulpit każdego pracownika,
  • plan pracy w układzie 5, 7 i 31-dniowym - możliwość ustalenia planu poprzez kopiowanie, wklejanie lub edycję zaznaczonych dni z weryfikacją 11-godzinnej przerwy w pracy oraz wolnej niedzieli w okresie 4 tygodni,
  • widok grafiku urlopowego współpracowników oraz podwładnych zalogowanego kierownika,
  • lista pracowników wraz z ich danymi personalnymi,
  • lista kwalifikacji pracowników z możliwością ich edycji,
  • limity urlopowe oraz lista wszystkich nieobecności pracowników,
  • dostęp do ewidencji umów cywilnoprawnych,
  • funkcje związane z zarządzaniem:

- lista użytkowników z informacją o stanie ich konta,
- uprawnienia pozwalające na przydzielanie dostępu do poszczególnych funkcji w aplikacji,
- wgląd do historii wykonanych operacji przez poszczególnych Użytkowników.

iBard24 - backup i archiwizacja  Oprogramowanie dla firm Systemy Comarch  ERP 

Lider polskiego rynku backupu obsługuje 33 tysiące firm w zakresie backupu i synchronizacji plików w chmurze. Oprócz automatycznego wykonywania kopii zapasowych, usługa umożliwia synchronizację danych pomiędzy urządzeniami i proste udostępnianie plików w Internecie. Mobilna wersja aplikacji iBard24 dla systemu Android, a wkrótce również iOS i Windows Phone, umożliwia kompleksowy backup zawartości urządzenia mobilnego m.in. skrzynki SMS/MMS, listy kontaktów, kalendarzy, dokumentów, zdjęć, filmów oraz ustawień.

Comarch ERP XT Faktury - kod - dostp roczny - B2-biznespl

To niezwykle funkcjonalny system dedykowany małym firmom, które potrzebują kompleksowego narzędzia służącego do ich obsługi. Rozwiązanie pozwoli Ci na wystawianie dokumentów handlowych, kontrolę stanów magazynowych, prowadzenie Księgi Przychodów i Rozchodów, a także umożliwi wystawianie towarów na sprzedaż we własnym sklepie internetowym lub w galerii handlowej wszystko.pl. System dostępny jest w pakietach dostosowanych do potrzeb firm o różnych profilach działalności.

Comarch ERP iFaktury24 został stworzony tak, by obsługa Twojego przedsiębiorstwa była możliwa w dowolnym miejscu i czasie – system dostępny jest przez przeglądarkę internetową, możesz z niego korzystać na komputerze tablecie lub smartfonie. Intuicyjność działania sprawia, że jego obsługa to przyjemność a wystawianie dokumentów trwa zaledwie kilka sekund. Załóż konto i przekonaj się że praca z Comarch ERP iFaktury24 jest naprawdę komfortowa!


Skontaktuj się z nami jako Partner Comarch pomożemy Ci wybrać odpowiednią ofertę.