Kierownik Sprzedaży to aplikacja dla dyrektorów i kierowników sprzedaży umożliwiająca sprawne zarządzanie pracownikami mobilnymi na dowolnym urządzeniu, w dowolnym miejscu poprzez:
- szybki sposób planowania, przeplanowywania, potwierdzania i odrzucania działań pracownikom,
- optymalizacja tras, podczas planowania działań,
- podgląd działań wykonanych przez pracowników w Comarch ERP Mobile Sprzedaż,
- możliwość sprawdzenia aktualnego położenia pracowników oraz analizy zarejestrowanych przez nich tras,
- dodawanie i edytowanie znaczników (statusów pracy), wymaganych do raportowania pracy pracowników,
- sprawną komunikację z pracownikami oraz możliwość przekazywania pilnych wiadomości,
- zarządzanie rejonami, pracownikami oraz kontrahentami.
Sprzedaż to aplikacja dla przedstawicieli handlowych oraz pracowników mobilnych pracujących w terenie, którzy większość czasu spędzają w delegacjach i w siedzibie klienta.
Przekonaj się jak aplikacja mobilna wspomaga codzienną pracę przedstawicieli handlowych.
Sprzedaż to aplikacja oferująca szeroki wachlarz funkcjonalności usprawniających pracę przedstawicieli handlowych przede wszystkim poprzez:
- dostęp do pełnej historii transakcji, płatności i kontaktów z Klientem,
- przeprowadzenie transakcji sprzedaży typu preselling (przyjmowanie zamówień i ofert u klienta), a także szybkiej ich realizacji po stronie magazynu, przy wsparciu aplikacji Comarch WMS Magazynier
- przeprowadzenie transakcji sprzedaży typu vanselling (realizacja transakcji sprzedaży u klienta), poprzez wystawienie faktur, paragonów lub wydań zewnętrznych z drukowaniem lub fiskalizacją dokumentów,
- drukowanie dokumentów na mobilnych drukarkach termicznych lub z podpisem klienta na drukarkach laserowych,
- wysyłanie plików PDF z wydrukami dokumentów,
- skuteczne planowanie i realizowanie wizyt handlowych, z wykorzystaniem wzorców wizyt definiowanych w systemie Comarch ERP XL oraz intuicyjnego Terminarza,
- wykorzystanie różnych typów elementów wizyt handlowych, co umożliwia zastosowanie aplikacji praktycznie w każdej branży,
- rejestrowanie spotkań i kontaktów telefonicznych dostarczając tym samym pełnej informacji do centrali o wszystkich działaniach podjętych z klientami,
- realizację działań zaplanowanych przez kierownika w Comarch ERP Mobile Kierownik Sprzedaży
- rejestrowanie tras przejazdów oraz wykorzystania komunikatora do kontaktu między pracownikami,
- planowanie nowych oraz przeglądanie już zrealizowanych działań w aplikacji dostępnej na dowolnym urządzeniu przez przeglądarkę.
Comarch ERP e-Pracownik to aplikacja do zarządzania m.in. czasem pracy i urlopami, współpracująca z modułem kadrowo-płacowym w Comarch ERP Optima, Comarch ERP XL oraz Comarch ERP Altum.
Z aplikacji Comarch ERP e-Pracownik można korzystać na komputerze, laptopie, tablecie oraz smartfonie. Program dynamicznie dopasowuje się do rozmiaru ekranu urządzenia, na którym jest wyświetlany.
Comarch ERP e-Pracownik może być zainstalowany na lokalnym komputerze Użytkownika lub w modelu usługowym w chmurze Comarch.
e-Pracownik to:
- rejestracja nieobecności – planowanie i zatwierdzanie urlopów wypoczynkowych,
- funkcja e-nieobecności – czyli możliwość odnotowania przez pracownika nieobecności o charakterze ogólnym, która po dostarczeniu odpowiednich dokumentów zostanie zmieniona z poziomu programu kadrowo-płacowego na np. zwolnienie chorobowe,
- planowanie i potwierdzanie wyjazdów służbowych (delegacje),
- powiadomienie mailowe o zaplanowaniu urlopu, e-nieobecności i delegacji oraz o ich zatwierdzeniu,
- dostęp do przygotowanych w programie kadrowo-płacowym wydruków (np. kwitków wypłat, PIT-ów),
- operacje związane z czasem pracy pracownika - odnotowania rzeczywistego czasu pracy według kalendarza, zestawienia lub obecności,
- osobisty pulpit każdego pracownika,
- plan pracy w układzie 5, 7 i 31-dniowym - możliwość ustalenia planu poprzez kopiowanie, wklejanie lub edycję zaznaczonych dni z weryfikacją 11-godzinnej przerwy w pracy oraz wolnej niedzieli w okresie 4 tygodni,
- widok grafiku urlopowego współpracowników oraz podwładnych zalogowanego kierownika,
- lista pracowników wraz z ich danymi personalnymi,
- lista kwalifikacji pracowników z możliwością ich edycji,
- limity urlopowe oraz lista wszystkich nieobecności pracowników,
- dostęp do ewidencji umów cywilnoprawnych,
- funkcje związane z zarządzaniem:
- lista użytkowników z informacją o stanie ich konta,
- uprawnienia pozwalające na przydzielanie dostępu do poszczególnych funkcji w aplikacji,
- wgląd do historii wykonanych operacji przez poszczególnych Użytkowników.
Lider polskiego rynku backupu obsługuje 33 tysiące firm w zakresie backupu i synchronizacji plików w chmurze. Oprócz automatycznego wykonywania kopii zapasowych, usługa umożliwia synchronizację danych pomiędzy urządzeniami i proste udostępnianie plików w Internecie. Mobilna wersja aplikacji iBard24 dla systemu Android, a wkrótce również iOS i Windows Phone, umożliwia kompleksowy backup zawartości urządzenia mobilnego m.in. skrzynki SMS/MMS, listy kontaktów, kalendarzy, dokumentów, zdjęć, filmów oraz ustawień.

To niezwykle funkcjonalny system dedykowany małym firmom, które potrzebują kompleksowego narzędzia służącego do ich obsługi. Rozwiązanie pozwoli Ci na wystawianie dokumentów handlowych, kontrolę stanów magazynowych, prowadzenie Księgi Przychodów i Rozchodów, a także umożliwi wystawianie towarów na sprzedaż we własnym sklepie internetowym lub w galerii handlowej wszystko.pl. System dostępny jest w pakietach dostosowanych do potrzeb firm o różnych profilach działalności.
Comarch ERP iFaktury24 został stworzony tak, by obsługa Twojego przedsiębiorstwa była możliwa w dowolnym miejscu i czasie – system dostępny jest przez przeglądarkę internetową, możesz z niego korzystać na komputerze tablecie lub smartfonie. Intuicyjność działania sprawia, że jego obsługa to przyjemność a wystawianie dokumentów trwa zaledwie kilka sekund. Załóż konto i przekonaj się że praca z Comarch ERP iFaktury24 jest naprawdę komfortowa!
Skontaktuj się z nami jako Partner Comarch pomożemy Ci wybrać odpowiednią ofertę.